יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

פרץ: "מקווה לשכנע את יחימוביץ כי השלום הוא נכס אלקטורלי ולא נטל אלקטורלי"


עמיר פרץ: "במשך כל מסע הבחירות הודעתי בכל מפגש ובכל אירוע מפלגתי כי מבחינתי ישנם נושאים שצריך לחדד לקראת מערכת הבחירות. הנושא הראשון הוא הנושא המדיני ומפלגת העבודה חייבת להכין תוכנית שלום מפורטת ולהציג אותה בפני הציבור .


מפלגת  העבודה צריכה לאמר בקול ברור וחד משמעי כי לא תצטרף לממשלת נתניהו ליברמן. שתי אמירות אלה מופנות כלפי הליכוד וכלפי מדיניותו ואין שום טעם להפוך זאת למאבק פנימי.

אני מקווה כי תתקיים פגישה בקרוב עם היו"ר יחימוביץ כדי שנוכל ללבן את העניין ומקווה להצליח לשכנע אותה כי השלום הוא נכס אלקטורלי ולא נטל אלקטורלי, ואין שום סיבה לוותר על תפקידה ההיסטורי של מפלגת העבודה העבודה כמנהיגת מחנה השלום".

תגובה 1:

  1. עמיר, לא זאת היא הדרך. תזמון נכון הוא אחד הדברים החשובים לאדם בכלל ולמדינאי בפרט. גם אם תכחיש זאת, קשה מאוד היה שלא להתרשם שאתה בהופעתך ב"פגוש את העיתונות" היית מונע משני כוחות פנימיים האחד כעס, כעס - על הצלחתך החלקית בפריימריס ועל הצלחתך היותר מלאה של יו"ר המפלגה שלנו והשני גבהות לב ורוח שמקורה בחטא ההיבריס שלאחר מבצע עמוד ענן והצלחתה של "כיפת ברזל", הצלחה שנזקפה ובצדק לך כמי שפעל כנגד כוחות גדולים בכדי לקדמה. הרמב"ן באיגרת שכתב אי שם במאה ה-13 לספירה, המליץ לבנו "השפל את עצמך והמקום ינשאך", זאת גם המלצתי לך. אתה אדם יקר ואהוב ומדינאי חשוב, פעל בצניעות ובאורך רוח ואין לי ספק כי דרכך תיצלח. אני אהיה שם בכדי לסייע!

    השבמחק